.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شمال نیوز / یک خبر - یک نظر .....
تلف شدن روزانه پرندگان مهاجر آبزی در میانکاله و « گزارشگری » اداره کل محیط زیست مازندران !
شمال نیوز : آنچه که موجب سوال و ابهام است اینکه در تمام مدتی که مرگ پرندگان ادامه داشت، گویا اداره‌کل محیط زیست تنها نظاره گر بوده و اقدامی در جهت متوقف کردن تلف شدن این پرندگان مهاجر انجام نداد یا ....
تلف شدن روزانه پرندگان مهاجر آبزی در میانکاله و « گزارشگری » اداره کل محیط زیست مازندران !

یک خبر :


طبق آخرین اعلام اداره‌کل محیط زیست مازندران طی ۱۷ روز گذشته شش هزار و ۵۳۴ بال پرنده مهاجر آبزی از گونه‌های چنگر معمولی، فلامینگو و مرغابی در تالاب میانکاله و خلیج گرگان تلف شدند .

بر پایه این اعلام ؛ روز گذشته ۴۳۹ قطعه پرنده مهاجر توسط اکیپ‌های محیط‌زیست از منطقه جمع آوری شدند. کار پایش و جمع آوری لاشه‌ها توسط چندین گروه ادامه دارد .

یک نظر :


آنچه که موجب سوال و ابهام است اینکه در تمام مدتی که مرگ پرندگان ادامه داشت، گویا اداره‌کل محیط زیست تنها نظاره گر بوده و اقدامی در جهت متوقف کردن تلف شدن این پرندگان مهاجر انجام نداد یا نتوانست انجام دهد و همچنین مانند یک خبرنگار و رسانه، فقط گزارش داد .

 

توقع براین بود که این اداره‌کل به واسطه برخورداری از کارشناسان متخصص و همچنین آشنایی با سمن‌ها و گروه‌های دوستدار حیات وحش و همچنین حامیان پرندگان مهاجر، اقدامی به‌عمل می‌آورد یا دست کم برابر شواهد علمی به طور قطعی دلیل این کشتار را اعلام می‌کرد .

 

متاسفانه در حالی این مرگ و میر ادامه دارد  که ما در قبال حفظ و صیانت از دیگر گونه‌های حیات ، چه گونه‌های بومی یا مهاجر و زیستگاه‌های آنان مسئولیت داریم و همه دستگاههای مرتبط باید در راستای توقف روند مرگ این پرندگان مهاجر اقدامی سریع انجام دهند و تنها به ارائه گزارش اکتفا نکنند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.634 seconds.